Reïncarnatietherapie

Reïncarnatie heeft altijd mijn grote belangstelling gehad. Ik heb zelf als cliënt veel ervaring met deze therapievorm en ik vind het zeer diepgaand en bijzonder wat het kan bereiken en helen. Ook is het heel interessant te zien waar en wanneer je eerder geleefd hebt, en hoe dat samenhangt met je huidige leven.

De klachten waarvoor deze therapievorm geschikt is, zijn heel divers. Dit kunnen problemen zijn op mentaal, emotioneel, lichamelijk of spiritueel gebied. Denk bijv aan: angsten en fobiën, behoefte aan zingeving, chronisch eczeem, chronische pijnklachten, depressie, eetproblemen, faalangst, gevolgen van pesten, je alleen voelen, relatieproblemen, rouwverwerking, stress, of weinig zelfvertrouwen. Het uitgangspunt van de therapie is, dat elke klacht een oorzaak heeft en dat deze oorzaak meestal is te vinden in de (vaak onbewuste) onverwerkte ervaringen in het verleden.

Reïncarnatietherapie gaat er vanuit dat gedurende dit leven en vorige levens traumatische ervaringen vaak niet op dat moment verwerkt kunnen worden. Ze bevriezen als het ware in de tijd. Deze onverwerkte ervaringen uit het verleden bepalen je reacties in het nu, en werken onbewust heel beperkend.

Met Regressie- en Reïncarnatietherapie ga je terug naar de specifieke ervaringen die op een ongewenste manier je leven beïnvloeden. Door het opsporen en herbeleven van de gebeurtenissen kun je emoties en fysieke pijnen ontladen. Als de ervaring uit het verleden eindelijk verwerkt is verdwijnen de klachten en de ingeprinte overtuigingen die ermee samenhingen. Je hoeft niet in reïncarnatie te geloven, wel is het belangrijk dat je de indrukken die tijdens de sessie bovenkomen serieus neemt.

Je wordt je bewust van hoe de beperkende patronen en overtuigingen ontstaan zijn en hoe ze zich steeds weer herhalen. Met dit inzicht kun je je leven gaan veranderen, en eindelijk in het Nu gaan leven.

De therapie
De therapeute
Sjamanistische Opstellingen
Welkom en contact
Vuurland Kunst
Ervaringen van cliënten
Regressie en Reincarnatie

Contactgegevens:

Marieke Maarleveld, lid CAT (Collectief Alternatieve Therapeuten). Ook ben ik lid van de de Geschilleninstantie Alternatieve Therapeuten (GAT), dit is een rijks-erkende wwkgz geschilleninstantie. Zie hiervoor GAT.

Warmenhuizen/Schoorldam, Noord-Holland. Vrij parkeren, minder dan 1 uur rijden vanuit centrum Amsterdam.

Contact bij voorkeur via email: m.maarleveld@quicknet.nl, 06-30367868

Privacyverklaring